10 Mayıs 2013 Cuma

Sevgili Seyir Severler Merhaba,

Uzun süredir "Üç gün liman dördüncü gün seyir" de yayın yapamadım..
Sizlerden gelen sitemlerde haklısınız..

Ancak , bu sürede limanda yatmıyordum.
Önce Foça/ İzmir'e geldim .. 
Bilahare; Konya,Nevşehir ve Kayseriyi kapsayan "ağırlıklı Kapadokya "bölgesinde geçen seyirden yeni döndüm..

Bu son seyrimde "Olgunlar 13" isimli harika insanların oluşturduğu bir grupla birlikte olduğumdan ve gecesi gündüzü dolu çok yoğun program uygulandığından sizlere yayın yapamadım..

Çok yakında bu seyir ve etaplarına ilişkin süreli yayınlarımla sizlerle birlikte olacağım...
Hepinize kalbi sevgilerimle..

Sahip olduklarınızın kıymetini bilmeniz dileklerimle... 
Sağlık,özgürlük,sevgi,aile,güvenilir dostlar...her ne sizi mutlu kılıyorsa...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder