8 Mart 2013 Cuma

Koh Samui doğu plajlarında keşif..

Sevgili seyir severler merhaba,

Bir önceki yayınımda motorsiklet kiraladığımı ve sizler için adayı gezip ve  fotoğraflayacağımı söylemiştim..
Sözümü de tuttum...

Adanın doğusunu komple dolaştım..Batısına da geçtim ,aslında  dayanamadım tüm adayı bir gün de  turladım...ama bugün detaylar doğudan..

Fotoğraflarını sizlere sunuyorum..Batıdan da bir kaç fotoğraf  koydum..

Özet bilgi vermek gerekirse;
Samui adası doğu tarafındaki kuzeyden güneye plajlar sırasıyla;

Chaweng plajı ve arkasındaki cadde , adanın en hareketli plajı...Genelde genç insanlar burayı tercih ediyor..Gündüz plaj ve havuz ..Gece de bar ve plaj partileri ile eğleniyorlar..Restaurant istemediğiniz kadar bol..Her çeşit menü var..Her bütçeye uygun...

Lamai plajı ve arkasındaki cadde adanın diğer bir hareketli plajı..Genelde orta yaşlı insanlar ile gençler  burayı tercih ediyor..Ruslar bu plajda çoğunlukta..Yeme ve içme mekanları bol..Eğlence sınırlı..

Hua Thanon..Nereyse boş sayılabilir..Bir kaç otel ve bungalow tesisi var..Rüzgar alan bir plaj..Bunu değerlendirenler spor yapıyor...Sakin bir yer ..Ben sevdim..Ama uzun kalmak isteyenlere mani olmayayım...

Adanın güneyinde iki geniş plaj var...Bang Kao ve Thong Krut..

Bang Kao 'da turizm yok sayılabilir..Bakir ve yatırım görmemiş..

Thong Krut'ta genelde beş yıldızlı oteller var..Deniz çok uzun kumsallar şeklinde değil ama havuzlar ve bahçe düzenlemeleriyle çok güzel ortamlar ortaya çıkmış..Gecelik ücretleri en az 7000 THB den başlıyor...

Bu günde sizlere hoşçakal derken sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum...

Müteakip yayında batı ve kuzey plajlarında buluşmak üzere...

Sahip olduklarınızın kıymetini bilmeniz dileklerimle...
Sağlık,özgürlük,sevgi,aile,güvenilir dostlar...her ne sizi mutlu kılıyorsa...




SAMUİ'DE DİNLENMEYE DEVAM...LAMAI PLAJI...

LAMAI PLAJI GENEL DURUMU..

LAMAI PLAJI..

LAMAI PLAJI

LAMAI  PLAJI

PLAJLARDA NORMAL ETKİNLİK..

LAMAI  PLAJI..

LAMAI  PLAJI

LAMAI PLAJI

ROMANTİZMİ  HİÇBİR  ŞEY  ENGELLEYEMEZ..

LAMAI ..

CHAWENG..

CHAWENG

CHAWENG..

CHAWENG..

CHAWENG..

CHAWENG..

CHAWENG

CHAWENG

THAI BOKS MAÇI AFİŞİ..MERAKLISI MUTLAKA GİTSİN..

CHAWENG

CHAWENG..

BİZ KUZU ÇEVİRİRİZ DE    ....     ONLAR ÇEVİREMEZ Mİ....

CHAWENG

CHAWENG

HUA THANON PLAJI..

HUA THANON..

HUA THANON..

BALIKÇILARIN ÇOCUKLARI...

BALIKÇILARIN REKLAM PANOSU..

LAMAI..

LAMAI..

LAMAI..

LAMAI..

LAMAI..

HIN TA&HIN YAI  (GRANDFATHER -GRANDMOTHER ROCKS) FOTOĞRAF ÇEKİM BÖLGESİ

GRANDFATHER -GRANDMOTHER ROCKS

FOTOĞRAF ÇEKTİREN TURİSTLER..

GRAND FATHER ROCKS..

GRANDFATHER -GRANDMOTHER ROCKS

HUA THANON BEACH...MÜSLÜMAN KÖYÜ CAMİİ

CAMİ GİRİŞİ...

HUA THANON.....MÜSLİM VİLLAGE..

HUA THANON.....MÜSLİM VİLLAGE..

HUA THANON.....MÜSLİM VİLLAGE..BLOGER..

KURUTULAN BALIKLAR..

HUA THANON.....MÜSLİM VİLLAGE..BALIKÇI BARINAĞI..

HUA THANON.....MÜSLİM VİLLAGE..

İNŞA HALİNDE....KIZAKTAKİ BİR BALIKÇI TEKNESİ..

HUA THANON.

HUA THANON.....MÜSLİM VİLLAGE SAKİNLERİ İLE HATIRA FOTOĞRAFI..

HUA THANON..

HUA THANON ..KITEBOARDING YAPANLAR...

HUA THANON...

HUA THANON..

HUA THANON HATIRASI...


BATI PLAJI...FIVE ISLANDS BEACH GİRİŞİ..

FIVE ISLANDS...

FIVE ISLANDS BEACH...VIRGIN COAST...

BATI TARAF..TALING NGAM...VIRGIN COAST..ÇOK GÜNEŞLENMİŞ  VE YENİ GÜNEŞLENEN PLAJ SAKİNİ..)))

ŞELALE..

BATI...NATHON PIER...

ŞELALEDE DİNLENME...

NATHON PIER..

NATHON..

DENİZ ÜRÜNLÜ SPAGETTİ...

NATHON ..



ADA TURU TAMAMLANDI.....BİR GÜN DAHA GEÇTİ...
HASRET ÇEKEN GÜNEŞLE GECE İÇİN ...VE ..GÜNEŞ GECEYE KAVUŞMAK ÜZERE...


2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim güzel kızım..Bu fotoğrafların sırrı sabırla çekilip sevgiyle seyir severlere sunulmasında..Yoruluyorum ama beğeni yorumlarında hepsi geçiyor..

      Sil