28 Ocak 2013 Pazartesi

Blog takipçilerim seyir severlere teşekkür....

Sevgili seyir severler ,

Blogger olarak sadece 13 yayın yaptığım çiçeği burnundaki bloğumun izlenme sayısı 10 farklı ülkeden şu an itibariyle 1000 e ulaştı...

İzleyen herkese teşekkür ediyorum..)))

Aldığım sözlü ve yazılı güzel sözlerinize şükranlarımı sunuyorum...))

Amacım ,benim yaklaşık bir yıl okuyup bilgi sahibi olmaya çalıştığım seyir planımı , blogumu okuyanların daha rahat ve bilinçli yapabilmeleri..

Gelmeyeceklerin de, bakıp keyif alacağı bilgi ve resimlere ulaşabilmeleri...

Ancak , blok takipçisi olmayanlarınızdan bir ricam var, blogumu daha faydalı hale getirebilmem için yazılarımı facede okuyorsanız "web sürümünü görüntüle " yaparak yazımın altındaki üç sorulu anketden birini ( eğlenceli, ilginç, etkileyici) tıklamanız... varsa yorumlarınızı yapmanız...

Ayrıca,e-posta yoluyla abone olarak ve/ veya blog üyesi olarak face girmedende yayınları otomatik takip edebilirsiniz...Web sürümünden bu tür bir seyahat planlayan sevdiklerinize önerebilirsiniz...

Bu arada çok samimi bir mesaj geldi kızımdan yorumsuz olarak sizlerle paylaşıyorum....

Babişko

Blogunu merak eden okuldan gezgin bi arkadaşım vardı senin bloğunun adresini istedi benden okuyup oraları gezmek için sonra da bana mesaj atmış size aynen mesajı yolluyorum :)) öpüldünüz çokk

Gizeeeemm!! nerdesin?? kavuştun mu annenle babana bilmiyorum ama gittiğinde her ikisini de benim için öp ve kocaman sarıl!!! de ki onlara sizi takip eden bir arkadaşım var, sektirmeden blogu okuyor ve size hayran!! iyi ki evlenmişler, iyi ki sen olmuşsun da ben de onları tanımışım yani o kadar diyorum ... çok çok eğlensinler ve benim için de bir şeyler yapsınlar ve desinler ki bu da kızımın arkadaşı için : ) ay çook tatlılar, çok çok güzel geçsin gezmeleri...
öperim herkesleri......

Sahip olduklarınızın kıymetini bilmeniz dileklerimle...
Sağlık,özgürlük,sevgi,aile,güvenilir dostlar...her ne sizi mutlu kılıyorsa..




4 yorum:

  1. SÜPER RESİM... HER AN BÖLGESEL SAHNE STARI OLARAK ARTİSTLİK YOLUNDA TEKLİF ALABİLİRSİNİZ... MAŞALLAH VE DE İYİ TATİLLER..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efenim ,
      Foto ;Chiang Mai'de Forest cafede, bir yorgunluk kahvesi içerken çekilen bir enstantane...
      Civardaki tek bahriyeli olduğumdan seçenek yok ....
      Bölgede siz olsaydınız tartışmasız artistik beğeni( Cüneyt Arkın Rolü) de tek geçilirdiniz...
      Yardımcı erkek oyuncu (Ekrem Bora Rolü) de bana düşerdi..)))
      Yorumlarınızla her zaman olduğu gibi yaşama ve çevrenize olumlu bir hava ve güzellik katıyorsunuz...
      Kalbi selam saygı ve sevgilerimle...

      Sil
  2. Kadri'ciğim,

    Pek fazla kullanmadığım facebook'a bugün tesadüfen girip senin linki görünce blog sayfanla tanışmış oldum. Tüm yazılarını bir çırpıda okudum. Harika bir iş çıkarıyorsunuz. Seni ve Yurdusev'i can-ı gönülden (ve biraz da kıskançlıkla tabii :)))) kutluyor geç balayınızın sağlıklı ve güzelliklerle geçmesini diliyoruz.

    Oğuz-Süeda Gürel

    Not : Akkuş'a da selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Oğuz ve Süeda,
      Öncelikle iyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyoruz..
      Teğmenliğimden beri farklı yıl ve zamanlarda nereye gitsek Erdal'lar ve siz hep karşımıza çıkarsınız..
      Kardeşim yazın Karpuzkaldıran 'da siz,Uludağ'da kışın siz, baharda Harbiye 'de siz ...
      Bir gün dayanamadım siz Mit'ten misiniz bizimi takip ediyorsunuz demiştim..hatırladınmı...))))
      Aynı sürprizi bekliyoruz....
      Muhteşem olur...
      Selam ve sevgilerimizle...
      Kadir-Yurdusev..

      Sil