10 Ocak 2013 Perşembe

Seyir hazırlığı geri sayım (4 gün)....

Sevgili seyir sevenler merhaba......

Bugünde yoğun bir koşuşturmaca içindeydik..Size o kadar planlı olunması konusunda öneride bulunmama rağmen son dakika yoğunluğu ve beklenmedik gelişmeler istemeden insanın iki  ayağını tek pabuca sokabilir..Mümkün mertebe son 2-3 güne iş bırakmayın...Tavsiyemdir..Nelermi yaptık..Ama önce fıkra zamanı..


Orta yaşlı yakışıklı adam, barda yalnız başına oturan fevkalade seksi sarışının yanına oturmuş. Laf lafı, laf kapıyı açmış tahmin edersiniz. Hangi kapıyı... Yatak odasının kapısını tabii. 


Soyunmuşlar.. Bembeyaz çarşafların üzerine uzanırlarken seksi sarışın sormuş: "Siz dişçisiniz galiba.." "Evet" demiş adam, biraz şaşkın.. 

"Nerden anladınız?.." "Yatağa girmeden önce ellerinizi ne kadar dikkatle, ne kadar titiz sabunladınız, ona dikkat ettim de.." 

Yarım saat sonra, seksi sarışın bir daha mırıldanmış: "Siz sadece dişçi değil, çok büyük, çok usta bir dişçi olmalısınız!.." Adam hafiften kasılmış. Yatağın başucundaki sigara paketine uzanırken mağrur mağrur sormuş: "Peki bunu nerden anladınız?.."

"Hiçbir şey hissetmedim de"


Hemen fıkradan sonra ;  bloğum konusunda çok usta olmadığımı ve sadece birkaç gün önce oluşturduğumu ve ilginizi çekecek bölümlerin ve resimlerinde azzz soonra  (4 gün sonra)ulaşacağını,  tekrar edeyim...)))


Bugün neler yaptım..

Dünya seyahat sigortası yaptırdım..Bunlarda sınıf sınıf ve süresine göre fiyatı olan bir sigorta..Schengen ülkelerine zaten mecburi..Ama ben emniyet olsun diye yaptırdım.Pahalı bir sigortada değil..30.000 euro limitli..her tür hastalık ve kazada devreye giriyor..Ben İş Bankasından üç aylık periyot için (34 euro kişi başı)yaptırdım.. Sizlerede tavsiye ederim..

Arabamın kasko ve trafik sigortasını koordine ettim.

Banka  işlemlerimizi ve ödemelerimizi koordine ettim..
Askerlik şubesine yedeklik yoklamasına gittim..Emekli askerlere müjde 30 Hazirandan itibaren kalkmış..Askerlik şubelerine artık gidilmeyecekmiş..
Doktor tavsiyelerini aldım ve seyahat ilaç çantasını hazırladım..Bence genel manada yanınızda olmasını önerdiğim ilaçlar aşağıda...

Theraflu (Grip )

Emedur ( Bulantı)
Rennie (Mide şişkinliği/yanma vb.)
Sedergine C (Üşütme-kırgınlık) + Aspirin Plus (C)
Stilex (Böcek sokma-ısırma)
Diafuryl (İshal)
Asiviral (Uçuk)
Terramycin (Arpacık)
Parol ( Ateş düşürücü -ağrı kesici)
Buscopan (Ağrı)
Batticon (Dezenfektan)
Muscoril(Burkulma -ezilme)
Yara bandı
Boğaz pastili
Öksürük şurubu
Yara-yanık kremi
Egzama - mantar kremi.


Bu arada seyahatimiz  öncesi bizleri ziyaret eden telefonla arayan akrabalarımıza  arkadaşlarımıza ve dostlarımıza kalbi teşekkürlerimizi sunuyor  ve en son ziyeretçilerimizle çekilen fotoğrafıda hepsini temsilen yayınlıyor..Herkese iyi geceler diliyorum...




Sahip olduklarınızın kıymetini bilmeniz dileklerimle...
Sağlık,özgürlük,sevgi,aile,güvenilir dostlar...her ne sizi mutlu kılıyorsa...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder